20 Mart 2017 Pazartesi

İnatçı Nankör Sefil Ahmak Narsist

Selamın aleyküm. Bu sefer din hakkında olmayacak. İç kusmayalı epey bir oldu. Din hakkında bir süre daha hiçbir şey kaleme almamayı düşünüyorum. Zira insanlar pek buna değer değiller, dahası yazıyoruz bu sefer dini kullanmış oluyoruz. Neler duydu bu kulaklar 1 senelik emeğe ya, neyse. Faydalanan herkese helal olsun bu emekler, iftira atanları da Allah bildiği gibi yapsın. 3-5 Kardeşime faydam olduysa ki olduğuna dair 2-3 kişiden geri dönüşler aldım, ne mutlu bana ehehe. Din hakkında soruları olanlar beni bu profilimden "Takip edebilir, arkadaş olarak ekleyebilir" ama herkesin arkadaşlık isteğini kabul etmiyorum o konuda çok matah bir herifmişim gibi seçiciyim. Ancak mesaj isteklerine net olarak dönüyorum. 

Blogda akroştiş yapma sanatını icra ettim fark ettiysen, evet çok zekiyim ama tersten. Kendimle dalga geçmeyi çok seviyorum, cidden bazen çok salak bir adamım. İnsanlar başlık olan 5 sıfattırlar. Çoğu 1-2 sıfattır, lakin bazen 5'i 1 arada bile görmek mümkün! Bu bakımdan insanlar her ihtimale gebeler. 

Bazı insanlar inatçıdırlar. Geçmişte ben de öyleydim. Kendimden kıl aldırmazdım ve kendimle gerektiği gibi yüzleşmezdim. Şimdilerde bayağı yüzleşiyorum, hatta yüzleşirken kendimi baya hor kullanıyorum. Bunu bile görmekten yoksun, kibirmetre ile ölçsen metreyi kıracak tipler bunu göremiyorlar o ayrı bir konu, görememesi de doğal zaten. İnat iyidir ama doğru kullanıldığında, "Sanki bu bana Tansiyon hapı da kullanımı doğruyken iyi" dediğini duyar gibiyim, lakin cidden öyle dostum. 

İnadını haksız olduğun ve haksızlığını bildiğin bir konuda, sırf kendinle yüzleşmekten kaçmak adına kullanırsan ki çoğu insan da bilinçli olarak aman etrafa rezil olmayayım dürtüsüyle bile bile bu inadı kullanır. Çünkü o biricik gururuna yediremez, sanki dağları yarattın anasını satayım. Bu kötü kullanımdır ve Allah zaten bu yüzden onları "Kafir" olarak niteler. Düşünsene, bütün kameralardan kat be kat daha iyi 2 adet megapiksele sahip gözlerin var, kulağın, tatma duyun, dokunmadan alınan güzel duygular, büyüdüğünde yaşanılan sevişmelerde orgazmlar, istediğin an ölene dek dilediğini yapman, nice şeyler var iyi de senin bunu için ne emek verdin, pardon da bunlara sahip olmak için neyi hak ettin? Önce otur bunu bir düşün. 

Ancak inatçı insanoğlu, ben her şeyin en iyisine layığım diyerek başkalarının özgürlüklerini hiçe saydı genellikle. Bunun en başlangıcı da inattan Ateizm ve Ateizm ısrarıdır. Yahu hayat felsefene saygım var, sen her ne kadar dine kızsan da, kızdığın "Dinler yok" mottosunda felsefeni doğurabildiysen, varlığını da ona borçlusun demektir. Ayrıca, Tanrı yok diyorsun ama her şikayeti de mızıkçı ve inatçı çocuklar gibi hep Tanrı'ya yüklüyorsun, bu nasıl ikiyüzlülük? Sorsak empati, özeleştiri falan da gırla bu tiplerde. Yav he he diyip geçin, inatçı keçiye nasıl laf geçiremiyorsanız, bu inatçılara da laf geçiremezsiniz. Kendim bizzat tartışmalardan biliyorum. 

Lakin bir şeye öğrenme inadı, bir işi bitirme, başarabilme arzusundan beslenen inat gayet iyidir bak. Başardığından an, sefasını huzurla ve gururla sürersin. Allah'a da şükretmeyi unutma, zira insanlar pek nankördür.

Nankörlüğe gelince, Kur'an bunu defalarca vurgular ve çok iyi de yaparlar. Çünkü insan asla doymaz. Mesela bugün ölen David Rockefeller denen zavallı, 6 kalp, 3 böbrek, 2 de karaciğer nakli geçirdi ve 100. yaşına girdiği gün konuşacak dermanı yok neredeyse "200. Yaşıma gireceğim" demecini utanmadan verebildi. Çünkü bizler çok nankörüz, yukarıda dediğim mevzu mesela onca nimet elimizde ve gram çaba sarf etmedik. Oysa bu dünyada maaaşını alabilmek için eşşek yüküyle iş yapanlar var. 3 gün çalışma mazaretsiz ve keyfi, bak bakalım patronun aynı maaşı verecek mi sana? Kusura bakma da 3'ün 1'inden başka hiçbir şey vermez. Dahası, doymayı ve yetinmeyi bilmiyoruz. Her şeye ihtiyacımız var, en lüks şeyleri bile başkalarına gelince lüks tutup, kendimize gelince milyon tane bahaneyle kılıflar takarak onu kendimizce ihtiyaç biçiyor ve belliyoruz.

Ayrıca, nimetlerine karşı da nankörüz. İnsanlık olarak her şeyi israf ediyoruz ve ihtiyaç fazla kullanıyoruz. Allah gerçekten bize karşı sabırlı, mahşer günü verilecek epey bir hesap var. Çok sefiliz bu bakımdan.

Sefil demek, yoksulluk çeken kimse yani yoksul demektir. Bizler belki mal, mülk, ilgi gibi bütün şeylerden yoksul değiliz ama insanlığımız öyle yoksul ki, gram vicdan, gram merhamet kalmadı insanlarda! Kendimizden olmayana bile gram tahammül, eleştiriye hoşgörü ve karşı fikre duymaya bile tenezzül kalmadı. Çok sefiliz, duygusal olarak öyle sefiliz ki suratımıza tükürseler az. 

Ahmak olduğumuza uzunca girmeyeceğim. Çünkü Aşırı inat ve nankör olan birisi, aynı zamanda ahmaktır da ancak kendisi hep fasulyenin üstünde görecektir ve bu da ister istemez kibir duygusunu, bu duygusal mastürbasyondan orgazm alanlarda da Narsizm'e yavaş yavaş evrimleşmeye başlayacaktır. Narsizm burada mizahi ve güzel bir dille anlatılır ;


Verdiği bilgiler de birebir doğrudur Kur'an'da da Firavun'un Narsist olduğu apaçık bellidir zaten. Baş harflerini birleştir, ortaya benim de mensup olduğum dünyanın en büyük hayvanı çıkıyor ortaya. 

Bu arada, hakkımda eşşek yüküyle saldırılar da oldu onlara 3-5 lafım var. Dini kullanıyorsun diyorlar, evet kardeşim insanları dini yönlendirmek için elbette dini kullanacağım. Dine yönlendirmek için masal mı kullanayım? 2 dakika akıllı olun, olamıyorsanız da taklidini yapın bari. Özgün değilsin diyorlar, lakin yazdığım içerikleri Cemre abiniz yazmış mı acaba çok merak ediyorum. Dadısı Edip Yüksel'den dolayı 19'a laf edemeyen herifin özentisi olmak kötü bir duygu. Ancak çok bilgili bir herif ne olursa olsun o inkar edilemez. Ben de onun gibi depresyondan sonra dine yöneldim, hayat hikayemiz temelde benzer, detaylarda farklı. Yazdıklarımda tutarsızlık bulamayınca insanlar, zihnindeki puta toz konduramayanlar bana suç yükleyip, iftira atıyor. 

İftiranızda boğulursunuz inşallah ne diyeyim. Gerçi Cemre'ye bile demedikleri kalmıyor bu nankör insanların. Başkalarının dini sohbetlerinde paralar vererek dinlenen hurafeler yerine, ücretsiz ve sadece Allah rızası, yani ahiret menfaati gözetilerek yapılmış doğru bilgileri tutarlıca önüne koyana atar yapmanız da yeni moda. Zaten o yüzden ya kişiliğim, ya da dilim, en olmadı yazılarımdan "Ad Hominem" yapmanız da çaresizliğinizi gösterir. Deliliniz varsa onunla gelin, ben kendimi tepe tepe eleştiren ve bu eleştirilere geçmişte kendimi, eksik noktalarımda şimdiki kendimi de dahil eden birisiyim. Yakında muhtemelen Nisan ayında da bana çok sorulan "Ya kardeş bunların ayet olduğundan nasıl eminsin" sorusuna uzunca yanıt veren bir yazı ile karşınıza geleceğim haberiniz ola. Pusuya yatın gençler ehehe.

Haydi eyvallah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder